ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Τάκης Μπιτσίμης... Δεν θέλω να στερηθώ κι άλλη παρέλαση !


Από την παιδική μου ηλικία ΠΑΝΤΑ συμμετείχα στις παρελάσεις της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου άλλοτε σαν μαθητής δημοτικού ή γυμνασίου , άλλοτε σαν πρόσκοπος , άλλοτε με την φιλαρμονική του Δήμου μας ή την μπάντα του Β ! Σώματος Στρατού στην Βέροια, που ήταν και οι τελευταίες μου συμμετοχές, στην πλευρά των παρελαυνόντων ...
έκτοτε συνέχισα την συμμετοχή μου, αλλά στην πλευρά των θεατών ...
Αυτή την αδιάλειπτη συμμετοχή μου διέκοψα σήμερα ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και ΔΕΝ παρακολούθησα την παρέλαση ... σίγουρα δεν θα στεναχωρεθείτε , εγώ όμως ομολογώ ότι στεναχωρέθηκα και κυρίως γιατί ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΑΩ σε παρέλαση, εφ' όσον ο Δήμος δεν επαναφέρει την εξέδρα των επισήμων . 
Θεωρώ πράξη ΑΙΣΧΙΣΤΟΥ λαϊκισμού, υποκρισίας, παραπλάνησης και άκρως κακόγουστη επικοινωνιακή πρακτική την ενέργεια αυτή, αλλά και άκρως ΑΛΑΖΟΝΙΚΗ συμπεριφορά και ας έγινε για να δηλώσει την "σεμνότητα και ταπεινότητα" των διοικούντων τον Δήμο ...
Είναι άλλο πράγμα η λαϊκότητα ( το γνήσια και πηγαία λαϊκό ) και άλλο ο λαϊκισμός ( η κατ' επίφαση λαϊκότητα ή η "ντεμέκ" λαϊκότητα ), που επιστρατεύεται για την παραπλάνηση του Λαού. 
Είναι αλαζονική συμπεριφορά γιατί υποκρύπτει έναν υποβόσκοντα "ελιτισμό" του τύπου "είδες τι καλοί, τι σεμνοί, τι ταπεινοί που είμαστε εμείς οι ανώτεροι, που κατεβαίνουμε από την εξέδρα για να είμαστε κοντά σε σας, στο πόπολο". Αλλά βάζουμε και την "διαχωριστική ταινία" και 2-3 αστυφύλακες "προς τήρησιν της τάξεως"... "ε ! όχι και να ανακατευθούμε κιόλας ... κυκλοφορεί και Εμπολα" . 
Μήπως όμως έχουν και την εντύπωση ότι στις παρελάσεις " το " ή " τα " τιμώμενα πρόσωπα είναι το ή τα φυσικά πρόσωπα, ή ό,τι αυτά εκπροσωπούν ; δηλαδή τους θεσμούς ; Μπορεί να έχω την χείριστη γνώμη για τον Κάρολο Παπούλια , αλλά το Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια τον τιμώ ... αποδίδω τιμή και σεβασμό στην σημαία και ό,τι αυτή εκπροσωπεί και όχι στα δύο μέτρα ύφασμα ... αποδίδω τιμή και σεβασμό στον Αγιο που εικονίζεται στην εικόνα και όχι στο ζωγραφισμένο ξύλο . 
Αν λοιπόν οι διοικούντες τον Δήμο ΣΕΒΟΝΤΑΙ τον θεσμό που υπηρετούν 
και ΔΕΝ τον ταυτίζουν με τα πρόσωπά τους, είναι εκ των πραγμάτων ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να αποδεικνύουν έμπρακτα αυτόν τον σεβασμό. Μπορεί σαν άτομα να μην αρέσκονται σε εξέδρες, παράτες και τα τοιαύτα, αλλά είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ την αντίστοιχη διαδικασία .
Εκτός και αν ασπαζόμαστε την άποψη εκείνου του βασιλιά της Γαλλίας ότι "το Κράτος είμαι Εγώ" (και το πλήρωσε αυτός ή κάποιος απόγονός του με την γκιλοτίνα) ... νομίζω ότι τέτοιες συμπεριφορές και αντιλήψεις μοιραία οδηγούν στο "ο Δήμος είμαι Εγώ" ή Εμείς ... και οδηγούμαστε, πάλιν μοιραία, στην γκιλοτίνα της λαϊκής ετυμηγορίας, την οποία πάμπολλοι όσοι εδοκίμασαν και ήπιαν το πικρότατο ποτήριον... ξέρω τι σας λέω ! 
...αυτά προς γνώση και συμμόρφωση, κάλιον προλαμβάνειν ή θεραπεύειν

.... σας ασπάζομαι

.......Δ . Κ . ΜΠΙΤΣΙΜΗΣ

..... Υ . Γ . όχι τίποτε άλλο, αλλά δεν θέλω να στερηθώ κι άλλη παρέλαση !

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.