ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Δωδεκα

Δωδεκα,κι ουτε ενα τηλεφωνημα
θελω επειγοντως αποστατες βουλευτες
δινω οτι εχω σωβρακα,φωτο καυτες…

Δωδεκα
Χρημα πολυ εξοδεψα
μενει ακομα μια ευκαιρια να σωθω
αλλοιως στον διαολο θα παω θα χαθω
Δωδεκα

Δωδεκα
κι ουτε ενα τηλεφωνημα
κι αυτοι οι 12 που χρειαζομαι να βρω
με εχουν βαλει σε αβαστακτο σταυρό
Δωδεκα
με πνιγει το παραπονο
παντοτε ημουν υπηρετρια καλη
τωρα μου δινουν αμοιβη μου την χολη
Δωδεκα

Δωδεκα
Χρειαζομαι αλλους 12
Βρειτε μου δωδεκα αλλοιως ψυχοραγω
ιδιο τραγουδι ελεγε η Βισση ιδιο κι εγω
Δωδεκα.
Κι ουτε ενα τηλεφωνημα
τοσα λεφτα και ουτε ενας να φανει
ποσο να κανω ο γελοιος υπομονη
Δωδεκα.
χρειαζομαι αλλους δωδεκα
φερτε φασιστες να ψηφισουν και ναζί
αυτη την χωρα την γαμησαμε μαζι
Δωδεκαααααα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.