ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 11 Μαΐου 2016


Θυμηθείτε λίγο τι εκλογικά ποσοστά έπιαναν αθροιστικά ΝΔ και ΠΑΣΟΚ επί τόσα χρόνια στο εγγύς παρελθόν προ κρίσης.

Αν θυμάμαι καλά είχαν ψηφισθεί (αθροιστικά και μεσοσταθμικά) από το 70% του εκλογικού Σώματος ….και βάλε….και μάλιστα με πολύ μικρότερη εκλογική αποχή από αυτήν που παρατηρήθηκε τελευταίως. Το 70% του εκλογικού Σώματος ήταν οι πολιτικοί πελάτες επί 20ετία….και βάλε ;;;;;!!
Κι οι υπόλοιποι τι ήτανε ; Προλετάριοι(με σκάφος και πισίνα) και οικολόγοι ;
Σας ερωτώ διότι, ΠΑΣΟΚ και ΝΔ ψήφιζε ο βιομήχανος, ο καναλάρχης, ο αγρότης, ο υδραυλικός, ο τέως – νυν και “μελλοντικός” Δημόσιος υπάλληλος, ο καταστηματάρχης, ο επιχειρηματίας, αλλά και η κομμώτρια, η δασκάλα μου, ο αρχιτέκτονας και ο μεγαλογιατρός και ο μεγαλοδικηγόρος και ο μικρο-γιατρός που ήθελε να “μεγαλώσει”…και άλλοι πολλοί,ο καθένας για τους δικούς του ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟΥΣ μα τόσο ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΟΥΣ λόγους…..
Κι όποιος έχει αντίρρηση, καλά θα κάνει να επιφυλάσσεται πολύ διότι, υπάρχουν στοιχεία και στατιστικές μελέτες των εποχών εκείνων ΑΛΗΘΙΝΕΣ και με δείγματα αρκούντως μεγάλα !
Να το πάρουμε απόφαση ότι, ο καθένας μας τους ψήφιζε επί 30 χρόνια για τους δικούς του λόγους και όποια Κυβέρνηση προέκυψε μεταπολιτευτικά , προέκυψε με απόλυτα δημοκρατικό τρόπο. (Το ντοκυμαντέρ με το τάνκς στο Πολυτεχνείο το έβλεπα κάθε 17 Νοέμβρη στην τηλεόραση και κάποια ….. αληθινά τάνκς και λίγο στρατό έβλεπα μόνο στις εθνικές παρελάσεις……)
Άρα….ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΧΑΜΕ…..

Τώρα τελευταία βέβαια ανακαλύψαμε ότι, εκτός από τα δικά μας δημοκρατικά “χατηράκια”, τα οποία ΚΑΛΩΣ έκαμαν οι πολιτικοί, έκαμαν (ΠΟΛΥ ΚΑΚΩΣ) και τα χατήρια των “γειτόνων” μας….

Αυτοί είναι το πελατειακό Κράτος, οι καταραμένοι γείτονές μου !

Εσύ βέβαια ποτέ δεν τους ψήφισες… Το γνωρίζω. Ρώτα όμως και το μπαμπά τι ψήφιζε…


Κι επειδή κι εγώ δεν τους ψήφιζα, άρα ποτέ δεν ήμουν πελάτης του Κράτους, επιβουλεύομαι σήμερα τον Έλληνα γείτονά μου και εύχομαι η τρόϊκα να βρει τρόπο να τον ΞΕΣΧΙΣΕΙ, για να έρθουν έσοδα στη Χώρα μου.

Εδώ που τα λέμε δηλαδή…τους ψήφισα κάποτε….αλλά , δεν ήμουν πελάτης τους. ΉΜΟΥΝ ΙΔΕΟΛΟΓΟΣ !
Δεν ανοίγω κουβέντα για τις Γερμανικές αποζημιώσεις ή, για τα δις που χαρίσαμε στη Siemens, ούτε καν για τη λίστα Λαγκάρντ κι ένα κάρο άλλες μαύρες λίστες….., δεν ξέρω τι πρέπει να γίνει με το 1.000.000 λαθρομετανάστες κι άλλους τόσους Έλληνες ανέργους….παγωμένους κι εξαθλιωμένους….
Δεν είναι ώρα να ασχοληθώ με αυτά….
Διότι αν ασχοληθώ, μπορεί να παρεξηγηθούν οι δανειστές ……κι αυτός ο απαίσιος ο γείτονας ίσως να συνεχίσει να επιβιώνει στην ….αθώα πλάτη μου.

Του Θεόδωρου Σαββίδη

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.