ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

''Είμαι ένας ανίκανος πατέρας. Έχασα το παιδί μου''. Θρήνος για το 9χρονο αγόρι που έπεσε από γέφυρα στο φαράγγι του Βουραικού. Έκανε πεζοπορία μαζί με τους γονείς του, όταν βρέθηκε στο κενό.

Αποτέλεσμα εικόνας για ''Είμαι ένας ανίκανος πατέρας. Έχασα το παιδί μου''. Θρήνος για το 9χρονο αγόρι που έπεσε από γέφυρα στο φαράγγι του Βουραικού. Έκανε πεζοπορία μαζί με τους γονείς του, όταν βρέθηκε στο κενό.


Το χειρότερο σενάριο έμελλε να επιβεβαιωθεί για το 9χρονο αγόρι τα ίχνη του οποίου είχαν χαθεί γύρω στις 2 το μεσημέρι της Κυριακής όταν έκανε πεζοπορία στο φαράγγι του Βοραικού. Το βράδυ της Κυριακής έγινε γνωστό πως οι δυνάμεις της ΕΜΑΚ εντόπισαν νεκρό το αγόρι, γράφοντας έτσι τον τραγικό επίλογο της πολύωρης επιχείρησης.
Το παιδί πραγματοποιούσε πεζοπορία στο φαράγγι του Βουραικού μαζί με τους γονείς του, καθώς και τρεις ακόμη ενήλικες και άλλα τρία παιδιά. Όταν έφθασαν στο 6ο χιλιόμετρο, κοντά στην περιοχή ''Σιφώνι'', έπρεπε να διασχίσουν μία πεζογέφυρα. Εκεί για άγνωστο ακόμα λόγο, ο ανήλικος βρέθηκε στο κενό που υπάρχει ανάμεσα στην πεζογέφυρα και την σιδηροδρομική γραμμή, με αποτέλεσμα να πέσει στο ποτάμι από μεγάλο ύψος.
Το σημείο όπου ο 9χρονος Βασίλης έχασε την ισορροπία του και βρέθηκε στο κενό, θεωρείται το πιο δύσκολο του περάσματος αλλά και του ποταμού. Ο εντοπισμός του μικρού έγινε ακριβώς μέσα στη δίνη με τα ορμητικά νερά του Βουραικού να τον περιστρέφουν σε εκείνο το σημείο με απίστευτη ταχύτητα.
Σύμφωνα με την νεκροψία - νεκροτομή που διενεργήθηκε από την ιατροδικαστή Αγγελική Τζιόλα, ο θάνατος του παιδιού προήλθε από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και όχι από πνιγμό.
Ο πατέρας του 9χρονου Βασίλη, δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που συνέβη ενώ με το ζόρι είχε τις αισθήσεις του και μονολογούσε: '' Είμαι ένας ανίκανος πατέρας.'Εχασα το παιδί μου, πάρτε μου την επιμέλεια των παιδιών μου...'', αναφέρει το patrastimes.
Στις έρευνες συμμετείχαν 10 πυροσβέστες με 3 οχήματα και κλιμάκιο της 6ης ΕΜΑΚ, ενώ είχαν ενισχυθεί από κλιμάκιο της 1ης ΕΜΑΚ με 4 δύτες και αναρρχητές.
Η οικογένεια του παιδιού διαμένει στην Αττική και είχε πάει στην Αχαία προκειμένου να περάσει με φίλους το τριήμερο του Αγίου  Πνεύματος.

mixanitouxronou.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.