ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Σάντος: «Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους τους Έλληνες, πάντα στην καρδιά μου»

Ο θριαμβευτής του Euro δεν ξέχασε τη χώρα μας στη μεγαλύτερη στιγμή του


Αποτέλεσμα εικόνας για σαντος ευχαριστω παρα πολυ ολους τους ελληνες παντα στην καρδια μυ
Δεν ξέχασε για μια ακόμα φορά την Ελλάδα ο Φερνάντο Σάντος, αφού μετά τη μεγαλύτερη στιγμή της καριέρας του, την κατάκτηση του Euro με την Πορτογαλία, ξεκίνησε τις δηλώσεις του ευχαριστώντας στα ελληνικά τους Έλληνες.
«Ευχαριστώ πάρα πολύ όλους τους Έλληνες, πάντα στην καρδιά μου», είπε αρχικά στα ελληνικά για να συνεχίσει: «Αξίζαμε αυτή τη νίκη. Αυτή η ομάδα αποτελείται από πολλούς νέους παίκτες, πιστεύω ότι έχουμε σπουδαίο μέλλον. Αυτή τη στιγμή πρέπει να πανηγυρίσουμε. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους μας υποστήριξαν, από την αρχή, από τη φάση των ομίλων μέχρι το τέλος της διοργάνωσης».
Στη συνέχεια στη συνέντευξη Τύπου είπε μεταξύ άλλων: «Θέλω να ευχαριστήσω τον Θεό που μου έχει δώσει όλα αυτά στη ζωή μου, τον πρόεδρο της ομοσπονδίας που με στήριξε πολύ. Δεν ξεχνάω ότι ήμουν τιμωρημένος για κάποιο διάστημα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω αυτούς που είναι εδώ κι αυτούς που δεν είναι. Αυτή στιγμή θέλω να πάω σπίτι να φιλήσω τη μητέρα μου, τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, όλους τους φίλους μου. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης έναν πολύ καλό μου φίλο που μου επίσης να είμαι πολύ σεμνός. Ό,τι κάνω στη ζωή μου το κάνω με ταπεινότητα».
Σε δηλώσεις των υπόπολοιπων πρωταγωνιστών, ο Έντερ, ήρωας της Πορτογαλίας στον τελικό του Euro 2016, αφού σημείωσε το μοναδικό γκολ, ικανό να χαρίσει τον τίτλο στην ομάδα του, αποκάλυψε τι του είπε ο Κριστιάνο Ρονάλντο στην παράταση.
«Μου είπε ότι θα πρέπει να σημειώσω το το νικητήριο γκολ. Μου έδωσε πολύ μεγάλη εμπιστοσύνη. Αλλά ήταν ένα γκολ που γι αυτό εργάστηκε σκληρά όλη η ομάδα. Ήμασταν θεαματικοί σε όλη αυτή τη διαδρομή», είπε ο σκόρερ του τελικού.
«Είναι υπέροχο. Ήξερα ότι η ευκαιρία μου θα έρθει από τη στιγμή που κλήθηκα στην εθνική. Ήμουν πολύ σίγουρος ότι θα συμβεί αυτή τη φορά», πρόσθεσε χαρακτηριστικά.
Πέπε: «Σιγά σιγά η Πορτογαλία μεγαλώνει, αποδείξαμε πως μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους»

athensvoice.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.