Εξωθεσμικός παράγοντας, που είχε τον πρώτο και τελευταίο
λόγο στην προηγούμενη Δημοτική Αρχή παρέλαβε από τα Λουτρά Λαγκαδά πάνω από
50
και πλέον σκευάσματα που χρησιμοποιούν οι γυναίκες για καλλωπισμό με την
δικαιολογία ότι, θα τα παραδώσει προς έλεγχο στο Γενικό Χημείο του Κράτους!!!
(γιατί όχι στον ΕΦΕΤ;)
Θα αναρωτηθείτε
ασφαλώς τι ζητούσε η αλεπού στο παζάρι…Θα ρωτήσετε για το αποτέλεσμα της “χημικής”
έρευνας…
Η αφέλεια δεν περισσεύει σήμερα…περισσεύει η
μεθόδευση…περισσεύει το ΄΄μηχανεύεσθαι΄΄. Σίγουρα όμως, είναι ότι τα
καλλωπιστικά σκευάσματα “καταναλώθηκαν” ...
Εσύ πολίτη όπως πάντοτε, θα πληρώσεις
τον λογαριασμό…χωρίς να χρεωθείς τα έξοδα του Χημείου!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου