Με
συλλαλητήριο, που πραγματοποιήθηκε εχθές το πρωί στην Ιερισσό, οι κάτοικοι της
Χαλκιδικής διαμαρτυρήθηκαν για τα σχέδια επέκτασης των μεταλλευτικών
δραστηριοτήτων στην περιοχή τους. Το συλλαλητήριο ξεκίνησε με συγκέντρωση των κατοίκων στην πλατεία της Ιερισσού,
ενώ ακολούθησε πορεία προς το λιμάνι της Ιερισσού, όπου έστησαν περίπτερο
ενημέρωσης για τα αιτήματά τους.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων, Τόλης Παπαγεωργίου, οι συμμετέχοντες στο συλλαλητήριο υπολογίζονται σε 2.500.
Την κινητοποίηση διοργάνωσε η Επιτροπή Αγώνα Σταγείρων-Ακάνθου, με τη συμπαράσταση των Επιτροπών Αρναίας και Μεγάλης Παναγιάς.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Παρατηρητηρίου Μεταλλευτικών Δραστηριοτήτων, Τόλης Παπαγεωργίου, οι συμμετέχοντες στο συλλαλητήριο υπολογίζονται σε 2.500.
Την κινητοποίηση διοργάνωσε η Επιτροπή Αγώνα Σταγείρων-Ακάνθου, με τη συμπαράσταση των Επιτροπών Αρναίας και Μεγάλης Παναγιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου