ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2011

ΤΟ ΠΑΡΚΟ!

Επιστολογραφία μεταξύ Δήμου, Υπηρεσιών και κάποιων εμπλεκόμενων φορέων βρίσκονται σε σύγχυση.

Ποιανού είναι λοιπόν «ΤΟ ΠΑΡΚΟ»; Είναι το μόνο για το οποίο δεν μπορεί να αποφανθεί κανείς ακόμη!


Άλλα λέει η κτηματική υπηρεσία  άλλα υποστηρίζει ο Δήμος και πάει λέγοντας.
Η  ΔΟΥ λέει ότι θέλει χώρο, ο δήμος θέλει χώρο, μάλλον  η κατάλληλη έκφραση είναι πως όλοι θέλουν αυτό τον χώρο.

Κάποιοι προσπαθούν να ψάξουν με ποιό τρόπο δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ο δήμος Λαγκαδά τον όροφο του παλιού Επαρχείου μια και δεν υφίσταται πλέον το Επαρχείο.
Ερώτηση: γιατί δεν μπορεί ο Δήμος να χρησιμοποιήσει έναν όροφο;




Πηγή:http://entimotatoi-filoi.blogspot.com/


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.