Επιστολογραφία μεταξύ Δήμου, Υπηρεσιών και κάποιων εμπλεκόμενων φορέων βρίσκονται σε σύγχυση.
Ποιανού είναι λοιπόν «ΤΟ ΠΑΡΚΟ»; Είναι το μόνο για το οποίο δεν μπορεί να αποφανθεί κανείς ακόμη!
Άλλα λέει η κτηματική υπηρεσία άλλα υποστηρίζει ο Δήμος και πάει λέγοντας.
Η ΔΟΥ λέει ότι θέλει χώρο, ο δήμος θέλει χώρο, μάλλον η κατάλληλη έκφραση είναι πως όλοι θέλουν αυτό τον χώρο.
Κάποιοι προσπαθούν να ψάξουν με ποιό τρόπο δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ο δήμος Λαγκαδά τον όροφο του παλιού Επαρχείου μια και δεν υφίσταται πλέον το Επαρχείο.
Ποιανού είναι λοιπόν «ΤΟ ΠΑΡΚΟ»; Είναι το μόνο για το οποίο δεν μπορεί να αποφανθεί κανείς ακόμη!
Άλλα λέει η κτηματική υπηρεσία άλλα υποστηρίζει ο Δήμος και πάει λέγοντας.
Η ΔΟΥ λέει ότι θέλει χώρο, ο δήμος θέλει χώρο, μάλλον η κατάλληλη έκφραση είναι πως όλοι θέλουν αυτό τον χώρο.
Κάποιοι προσπαθούν να ψάξουν με ποιό τρόπο δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει ο δήμος Λαγκαδά τον όροφο του παλιού Επαρχείου μια και δεν υφίσταται πλέον το Επαρχείο.
Ερώτηση: γιατί δεν μπορεί ο Δήμος να χρησιμοποιήσει έναν όροφο;
Πηγή:http://entimotatoi-filoi.blogspot.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου