ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2012

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ!

Φονικά διλλήματα ανεύθυνα, επιτηδευμένα, φτιαγμένα με επιστήμη. Με στόχους εκφοβισμού και κατευθυνόμενης θέλησης. Βγαλμένα από μεγάλα πανεπιστήμια. Διλήμματα που η άγνοια μετατρέπει σε θεριστάδες ζώων, ονείρων, ελπίδων. Και ή παραδίδεις την ψυχή σου με αντάλλαγμα την εύνοια ή κρατάς την αξιοπρέπεια και υποφέρεις. Διαλέγεις και παίρνεις, σαν τον πάγκο της λαϊκής.

Μόνο που σε ότι διαλέξει επιστροφή δεν υπάρχει. Καταποντίζεσαι με την
επιλογή σου στην αναξιοπρέπεια ή την ανθρωπιά. Ας λειτουργήσουμε ανθρώπινα με οδηγό την ανθρωπιά και την λογική. Με το μυαλό και το συναίσθημα. Έτσι θα αποφύγουμε τον χαρακτηρισμό «έλλογα ζώα».

Αν όμως δεν μ’ ενδιαφέρει τίποτε μόνον η ευμάρεια η ΔΙΚΗ ΜΟΥ και των παιδιών ΜΟΥ.

Αν μ’ ενδιαφέρει να περνώ ΕΓΩ καλά, να έχω ΕΓΩ να τρώω και τα παιδιά ΜΟΥ.
Να βολεύονται τα παιδιά ΜΟΥ κι ΕΓΩ, αδιάφορα σε ποια κεφάλια πατάμε. Αδιάφορο αν ο διπλανός μου περνάει, υποφέρει, κατατρέχετε, καταστρέφεται. Αδιαφορούν τα παιδιά που βρίσκονται έξω από το πλέγμα της εξουσίας που ΕΜΕΙΣ οι διαπλεκόμενοι ορίσαμε με συντεταγμένες ανταπόδοσης, με απλά λόγια πελατειακά.

Και δεν πάει να καεί το σύμπαν, η Ελλάδα, η κοινωνία. ΕΓΩ  να περνάω καλά. ΕΓΩ και τα παιδιά ΜΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.