ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Στρατηγική, κοινή γραμμή για την ενιαία τουριστική προβολή της Κρήτης


Η συνεργασία του τουριστικού τομέα με τον πρωτογενή, η πιστοποίηση της ποιότητας και η ολοκληρωμένη στρατηγική για την ενιαία προβολή-διαφήμιση της Κρήτης στο εξωτερικό αποτελούν προτεραιότητες της Περιφέρειας Κρήτης που υλοποιούνται.
Αυτό σημείωσε ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης μιλώντας στα Χανιά στην εκδήλωση «Χανιά: Ένα ταξίδι αισθήσεων», που πραγματοποιούν στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου ο Δήμος Χανίων, η Επιτροπή Τουριστικής Προβολής-Ανάπτυξης και η ΚΕΠΠΕΔΥΧ-ΚΑΜ.

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο περιφερειάρχης, «μέσα σε δύσκολες οικονομικές συνθήκες , με δικούς της πόρους η Περιφέρεια στήριξε την παρουσία της Κρήτης σε 20 τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, προσέλκυσε περίπου 100 ξένους δημοσιογράφους στην Κρήτη προερχόμενους από 16 χώρες, πρόβαλε την Κρήτη για 2 μήνες στο συνδρομητικό τουριστικό κανάλι travel channel σε 160 χώρες προώθησε ειδικό σποτ της Κρήτης για 2 μήνες σε όλες τις πτήσεις των νορβηγικών αερογραμμών, για 2 επίσης μήνες καθημερινά ηχητικά μηνύματα για την Κρήτη ακούγονταν στο μετρό της Μόσχας, για 6 μήνες, σε ειδικό περιοδικό της UNESKO προβάλλονταν ο πολιτισμός της Κρήτης.

Η Κρήτη ήταν επίσης παρούσα σε 15 μεγάλες ευρωπαϊκές πόλεις στα πλαίσια τουριστικών – γαστρονομικών εκδηλώσεων, η Κρήτη προβλήθηκε τουριστικά-γαστρονομικά, σε μεγάλης διάρκειας επεισόδια στο αμερικάνικο κανάλι PBS, καθώς και σε πολλές άλλες αντίστοιχες δράσεις προβολής που συμμετείχαμε κατά το 2012. Παράλληλα συνδιοργανώσαμε από κοινού με φορείς της Κρήτης συνέδρια για τον αγροτουρισμό, τον ναυταθλητικό τουρισμό, τον τουρισμό και τις νέες τεχνολογίες τον κοινωνικό τουρισμό κλπ.»

Ο περιφερειάρχης αναφέρθηκε και στη δημιουργία και λειτουργία κατά το 2012 του τουριστικού portal της Περιφέρειας Κρήτης, ενώ όπως είπε η περιφέρεια διαθέτοντας το «εργαλείο» του ΕΣΠΑ υλοποιεί υποδομές με άμεσο αντίκτυπο στον τουρισμό όπως π.χ. ολοκλήρωση βιολογικών καθαρισμών, βελτίωση οδοποιίας της ενδοχώρας, αναβάθμιση των οικισμών της Κρήτης κτλ.

Αυτό όμως που τόνισε ιδιαίτερα, συνδέοντας το με το περιεχόμενο της εκδήλωσης, είναι το ότι αποτελεί υποχρέωση της Περιφέρειας η ενιαία προβολή της Κρήτης στις διεθνείς τουριστικές αγορές. «Είναι αυτό που επιτάσσει ο νόμος, η λογική αλλά και η ίδια η αγορά. Βεβαίως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα πρέπει να αναδείξουμε τον επιμέρους τεράστιο πλούτο που σηματοδοτεί η ποικιλομορφία της Κρήτης δηλαδή τα στοιχεία που μας διαφοροποιούν από πολλούς ανταγωνιστικούς προορισμούς. Απλώς χρειάζεται να βρούμε εκείνους τους τρόπους και διαδικασίες που μεγιστοποιούν το όφελος και την προστιθέμενη αξία», είπε και προσέθεσε:

«Η διεθνής εμπειρία δείχνει ότι οι περιφέρειες, οι δήμοι, οι πόλεις θα πρέπει να διαθέτουν τη δική τους στρατηγική προβολής - προώθησης που λαμβάνει υπ’ όψιν το επίπεδό τους άρα και την εμβέλεια των ενεργειών αλλά και των στόχων που πρέπει να καλύψουν. Η αυτονομία των επιλογών θα πρέπει να υπάρχει όπως και η αυτονομία διαχείρισης των πόρων, αρκεί οι επιλογές να κινούνται και να διασυνδέονται με τα υπόλοιπα επίπεδα Λειτουργώντας έτσι θα έχουμε περισσότερα και καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά στην αποτελεσματικότητα των ενεργειών μας αφού θα έχουν αποφευχθεί επικαλύψεις, θα έχουμε εξοικονόμηση πόρων άρα και περιθώρια διεύρυνσης των δράσεων μας».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.