ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

To Άκρως Aπόρρητο τηλεγράφημα Μέρκελ στον Σαμαρά για τους Έλληνες Δημοσίους Υπαλλήλους

ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΡΙΑΣ ΦΥΛΗΣ
Aπό την Ιόλη Πιερίδη
 

Όταν ο Σαμαράς διάβασε το σχετικό τηλεγράφημα το οποίο έφερε το διακριτικό ΑΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΝ αντελήφθη για ποιο λόγο η Γερμανίδα καγκελάριος έπαιρνε όλα τα απαραίτητα μέτρα της εμπιστευτικότητας.



 
Aγαπητέ Πρωθυπουργέ της Ελλάδας, φίλε Αντώνη τα σέβη μου
Επιτρέψέ μου να σου εξομολογηθώ το όραμά μου, για την Νέα Αρία Φυλή στην Ευρώπη, η οποία στην συνέχεια θα κυριαρχήσει στον πλανήτη ολόκληρο.
Πριν από αυτό όμως, θέλω να σου εκμυστηρευτώ πως σήμερα πλέον είμαι σε θέση να γνωρίζω τον λόγο που ο συμπαθής Αδόλφος Χίτλερ έχασε τελικά τον πόλεμο και οδηγήθηκε στην αυτοκτονία.
Το ολέθριο σφάλμα του Αδόλφου ήταν ότι δεν χρησιμοποίησε Έλληνες Δημοσίους Υπαλλήλους στα ύπατα αξιώματα του Γ΄ Ράιχ. Στερήθηκε έτσι τις υπηρεσίες των πιο φωτεινών μυαλών του πλανήτη. Όχι, εγώ δεν θα επαναλάβω το σφάλμα του Αδόλφου. Είμαι αποφασισμένη να χτίσω την Νέα Αρία Φυλή με το DNA των Ελλήνων Δημοσίων Υπαλλήλων. Έτσι σε καλώ να δώσεις αμέσως εντολή στον Κυριάκο Μητσοτάκη να επιλέξει τους πρώτους 1.000 Έλληνες Άνδρες Δημοσίους Υπαλλήλους οι οποίοι θα έλθουν στην χώρα μου και θα εγκατασταθούν σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο έξω από το Μόναχο, ώστε να μπορεί να τους επισκέπτεται και ο φίλος μας ο Μιχάλης Χριστοφοράκος.
Ζήτησε από τον Κυριάκο να μου στείλει τους αρίστους ανάμεσα στην ελίτ των αρίστων. Εμείς από τη μεριά μας έχουμε επιλέξει 1.000 ξανθές πανέμορφες και καλογυμανσμένες Γερμανίδες αμαζόνες οι οποίες στην σκέψη και μόνο ότι θα βρεθούν στο ίδιο ξενοδοχείο με 1.000 Έλληνες Δημοσίους Υπαλλήλους, όμορφους και αρρενωπούς σαν τον Ιορδάνη Τζαμτζή, νιώθουν τα υγρά τους να κυλάνε- σταγόνες στις γάμπες τους σαν ηρωίδες του Λαρς Φον Τρίερ.
Ω, αγαπημένε μου Αντώνη, σήμερα, η καρδιά μου και το μυαλό μου, όσο ποτέ στο παρελθόν κατανοούν την αδυναμία σου στην εκλεκτή φυλή των Ελλήνων Δημοσίων Υπαλλήλων, τους οποίους όλοι σας προστατεύτε με πρωτόγνωρο πάθος, σαν ότι πιο Ιερό έχει να επιδείξει η χώρα σας από την εποχή της Αρχαίας Ελλάδας.
Πράγματι Αντώνη μου, σήμερα περισσότερο από ποτέ σε δικαιολογώ, όπως δικαιολογούσα ακόμη κι αυτόν τον ανόητο ΓΑΠ για την απόφασή σας να μην απολύσετε κανένα Δημόσιο Υπάλληλο από τις εκατοντάδες χιλιάδες των εκλεκτών που διορίσατε στο Δημόσιο.
Κατανοώ ακόμη την προσπάθειά σου να μου ρίξεις στάχτη στα μάτια βγάζοντας στην σύνταξη σε ηλικία μόλις 55 ετών τους Δημοσίους Υπαλλήλους που διορίσατε η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ. Είναι τόσο κουρασμένοι από την επίπονη εργασία τους. Σου δίνω το δικαίωμα να προσλάβεις 10.000 μέσα στο 2014 που είναι εκλογική χρονιά. Μόνο οι Έλληνες Δημόσιοι Υπάλληλοι, η Γερμανία και η Μπάγιερν να κερδάνε Αντώνη μου. Οι άλλοι να πάνε να γαμηθούνε.
Τρέμω λιγάκι στην ιδέα ότι θα έλθει και ο ΣΥΡΙΖΑ να διορίσει τους δικούς τους Δημοσίους Υπαλλήλους αλλά τότε θα έχω κλείσει τα σύνορα στους Έλληνες, οπότε μουνί μου αν έχετε δραχμή, bitcoin, η ενδιάμεσο νόμισμα με την προτομή του Ρούντι Ρινάλντι και του Λάκη Γαβαλά.
Το γεγονός ότι ακόμη και σε φυλακισμένους Δημοσίους Υπαλλήλους συνεχίζετε να πληρώνετε τους μισθούς αποδεικνύει και καταδεικνύει την σπουδαιότητα, την μοναδικότητα, την ιδιαιτερότητα, την υπεροχή, του Έλληνα Δημοσίου Υπαλλήλου.
Με δέος Αντώνη μου, προφέρω την φράση Έλληνας Δημόσιος Υπάλληλος. Είμαι πλέον σίγουρη πως η αντοχή στο χρόνο που επιδεικνύετε οι Έλληνες πρωθυπουργοί τα τελευταία χρόνια οφείλεται στον πειθαρχημένο κομματικό στρατό των Ενδόξων Ελλήνων Δημοσίων Υπαλλήλων
Η προσφορά τους στον πλανήτη δεν έχει ιστορικό αντίστοιχο. Ακόμη και διαφωτιστές όπως ο Βολταίρος, ο Ντιντερό, ο Ζαν ντ Αλαμπέρ, ο Μοντεσκιέ, ο Ζαν Ζακ Ρουσσώ είναι ένα τίποτα μπροστά και στον τελευταίο Έλληνα Δημόσιο Υπάλληλο με την αρχαιοελληνική ομορφιά του Ταμήλου, την φινέτσα του Τραγάκη, το διεισδυτικό βλέμμα του Δημητρίου Σιούφα, την αρρενωπότητα του Μαρκογιαννάκη.
Αντώνη μου, στείλε επειγόντως τους πρώτους 1.000 Ελληνες Δημοσίους Υπαλλήλους, αυτά τα Ιερά Δαμάλια να μαρκαλίσουν τις ανυπόμονες ξανθές Γερμανίδες και έπειτα από 9 μήνες να φέρουν στον κόσμο τους πρώτους γόνους της Νέας Σούπερ Ντούπερ Αρίας Φυλής.
Αυτή η Νέα Αρία Φυλή θα είναι προγραμματισμένη να κυβερνάει αενάως τον πλανήτη καθώς θα προέρχεται από την διασταύρωση του ανίκητου ανά τους αιώνες Έλληνα Δημοσίου Υπαλλήλου και των Γερμανίδων Αμαζόνων.
Αντώνη, μην αργείς. 1000 Γερμανίδες αδημονούν για το σπέρμα του Έλληνα Δημοσίου Υπαλλήλου, του μοναδικού ανθρώπινου είδους που θα επιβιώσει μετά από μια πυρηνική καταστροφή.
Οι Έλληνες Δημόσιοι Υπάλληλοι και οι κατσαρίδες θα είναι οι survivors της επόμενης μέρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

This is a comment.